Wednesday, October 31, 2007

Helsinki-London-Helsinki-Talinn-Riga

Jeg var präcis i London og besöge Emelie og kigge på lejligheder. Det var superfedt, og jeg kan nästen ikke vente med at komme tilbage om tre uger.

Altså, priserne i London er helt i hampen. Jeg så en klam kälderlejlighed rimelig langt fra centrum, som kostede 200 £ - om ugen! Man skal virkelig väre desperat for at hoppe på den, men det lykkes åbenbart at hyre den ud. Til gengäld fandt vi en hyggelig lejlighed i Chelsea til 800 £ om måneden, som lå tät på Sloan Square, Battersea Park og Buckimham Palace. Men selvfölgelig kom en eller anden Michael för os og snuppede. Jeg var så skuffet at jeg nästen kneb en tåre :(




Men London er jo fantastisk. Der er tilgang til alt, der er fuldständig overfyldt overalt, og så er det bare en hyggelig by. Samtidig bliver det også dejligt at flytte sammen med Emelie igen :)

Nu er jeg tilbage i Helsinki, hvilket föles lidt märkeligt. I morgen tidlig skal jeg videre til Talinn og Riga. Yes - nu skal vi se det ägte öst. Selvom ester og letter helst vil komme af med kommunistfortiden, kan det godt väre at vi giver en 'Internationale' ved landgang. Så indtil videre: Alt godt fra Östfronten

-S

No comments: