Monday, November 19, 2007

Fremtidig adresse: Chelsea/Pimlico


En god nyhed kommer sjældent alene. Efter at computeren og mit VISA-kort kom hjem. Fik Emelie og jeg også lejlighed i London. Sidste gang jeg var der bød vi ind på en lejlighed i nærheden af Sloane Square. For det første er det en rigtig lejlighed med eget bad og køkken. Futonen i stuen har en eller anden mystisk sammenhæng med arkitekten Norman Foster, hvilket selvfølgelig lejligheden for mig. Problemet var bare at en amerikaner kom før os. Rrrrrrrr. Men i weekenden fandt vi ud af at amerikaneren var hoppet fra. Yessss. Måske har Emelie hældt ham i Themsen...

I hvert fald, nu tager jeg til London på onsdag til vores nye lejlighed; skræmmer rotterne væk, overmaler skimmelsvampen, og hvad man nu ellers altid gør i engelske lejligheder.

No comments: